Monday, August 17, 2009

Jgn Jd BODO...

MASK!!!!

masih lg pasal isu H1N1...katanye nak ad cuti lg, biler???? teruk sgt ke kes ni kat UPSI ni??? sape yg kne??? statistik yg dijangkit, yg menjangkiti dan akan dijangkiti lom lg diketahui..
hari ini, aku kekelas mcm bese...yg bgusnye ade la aku nmpak 2 org minah ni pkai mask, aku xtaw sme ade utk protection or utk cover up, kemajuan gg mereka..Wallahualam, tp aku assume diorang pkai utk elakkan jangkitan, sme ade dr diorang mahupun dr org disekeliling..tp yg xbest, kat dlam kelas...xde sorang manusia pun yg pkai mask..pas tu, rmai giler yg dok batok2 n bersin2...ape diorang xpk ke??? batuk2 n bersin2 tu tnda2 yg agak ketara bhawa diorang bleh di kuarantin..soo nak share pnyakit ke??? NEVER...pkai la mask, itu utk kebaikan diri korang n org disekeliling..aku rase td fully unsecured, aku buang angin lg byk drpd aku tarik angin (nafas)...lame2 mati bukan sebab pnyakit tu..tp sebab xamek nafas (Na'uzubillah)...kpda sesape yg ade tnda2 tu, jgn la korang nak sharing2..in terms of sharing is caring..tp skang ni, word tu dgn rasminya aku da tuko bdasarkan tema H1N1..."SHARING IS KILLING"... so kalian diseru (termasuk aku) pkailah mask for protection...jgn malu sudey..

cencorot: taw sound org je...huahuahuahu (ktawe style setan)

No comments:

Post a Comment