Tuesday, September 8, 2009

sehari dibukit bendera



Salah seorang pengunjung yang datang ke Bukit bendera dan amek gambo sdr dgn cmera hp
(hanya memaparkan beberapa gambar,
yg lain...korang pg dan amek la sdri)

Bukit Bendera agak best r, kat atas tu kekadang sejok kekadang panas...tp 1 hal aku lupe, nak pacakkan bendera yg mwakili diri aku beserta nama, alamat and no tepon kat puncak bukit tu sbgai tanda aku pernah mendaki bukit tersebut dengan train.. train plak, mmg slow tahap kekura pregnant yang menanti kelahiran baby sulung berjalan..mungkin bertujuan spy pengunjung lebih menikmati dan menghargai alam sekitar.. walaubgaimanapun, sumpah!!! mmg aku terasa dihargai (pehal plak aku yg nak rase dihargai???) sbenarnya, mmg aku betol2 rasa menghargai hutan dan alam sekitar (bukan hipokrit cos da bayor tiket utk masuk) tiket lak murah, pegi balik rm4, pejam mate je bayor (tanpa niat nak blagak gan kekayaan yg aku ade) tp siyes agak rugi kalu g penang tp xpg bukit bndera..ramai minah saleh yg seksi2 dowh...soo, ape lg??? nak g bukit bendera sbb minah saleh yg seksi or sebab kalian pecinta Alam??? haa yg tu kte nak taw!!! lu pk la bgai nak rak...

cencorot: byk tmpat best kat Malaysia...Penang je ade byk tmpat best, ape lg Johor...mmg best giler r!!!

2 comments:

  1. bg aku penang x best sgt lar...manyak cina woooo...tapi yg beh nasi kat line clear tuh..huh mantop gulai ayam die

    ReplyDelete
  2. mmg r mantap, skali die selok kat lauk tu..smpai siku...

    ReplyDelete