Friday, July 24, 2009

Kesucian malam yg Tercemar

Dlam kol 3am (bukan malam ni, bukan malam smalam, bukan malam esok, melainkan malam2 yg ntah bile....), aku lom tdo lg...tetibe aku tdengar bunyik pintu blik air ditutup dgn rakus sperti tergesa2 oleh sorang member (no name mention)...aku terdiam, seketika smbil layan chating..aku biarkan sje, tibe2 aku terdengar bunyik smthing dr arah dlm bilik air tu..aku tgok lampu masih menyala..aku abaikan, tp lame2 bunyi tu mkin laju, msih lg dlm bilik air dan peliknya lampu masih lg menyala!!!...aku da mule saspek samting (suspect something)..bunyi aneh itu memberikan aku tnda tnya (?), aku bermonolog dalaman "aisey!!! pebende plak la budak ni buat dlam bilik air tu, siap ade bunyik lg..." pastu aku tunggu lg..mane la taw, bunyik tu akan berenti...and die kuar dr blik air..rupnye x, lame giler!!! hangin gak aku..nganggu tol r..so aku ngesot sket ke blk air..bunyik tu mkin kuat, then aku try bukak pintu..eh!! xberkunci, aku msuk...cilakkak!!! ghupenye,bunyik air xtutup rapat jatuh mnitis atas plastik, cet cet cet bunyiknye...haram tol, kuar senyap2...pastu xtutup api, nak ikutkan ati..mau aku saman malu...

cencorot: kpda yg berkenaan, pas gne toilet tutup air rapat2, pastu jgn lupe matikan lampu...and JANGAN KUAR SENYAP2!!!!!

No comments:

Post a Comment