Sunday, July 26, 2009

Member aku punye sengal

Aku dpat call dr member aku td..die ckp pasal isu H1N1 @ Sesema Babi @ Influenza A @ Sesema Khinzir dan ber @@ lg...

ikuti perbualan khas kami:

die: wey..
aku: haaa....mende???
die: aku risau r pasal H1N1 ni
aku: oooo da tuh??
die: xde r kat cni rmai yg demam2..tp xde kes lg r..
aku: ooo..bgus r, mtak2 xde la kes baru
die: aku dengo cite UiTM byk yg da tutup cos kes ni..
aku: ha'ah..dengo2 camtu r
die: UiTM Sri Iskandar pun da cuti da nie...
die: tmpat ko caner ok???
aku: Alhamdulillah ok...hope xde la yg kne, aku pon xmo r cuti awal2...(knyataan yg bajet bagos)
die: aku dengo kes ni da kat UiTM...smpai aku tkot nak view friendster diorang...
aku: kalu ko rase nak kne trajang gan ku..ko silakan ulang ayat ko td...ape kne mngena kes H1N1 gan friendster bdak UiTM...?
die: ye r...H1N1 tu kan virus, soo...tkot r comp aku kne virus..malas nak format..
aku: bangsat!!!
aku: ko dtg sni..bio aku formatkan ko..

perbualan terhenti disitu stelah kami berpakat utk menghempas hp masing2 berikutan dengan isu H1N1 yg kian berlarutan...

cencorot: jgn jd cam member aku yg terlalu benak...
cencorot lg: hope xde lg la kes H1N1 ni kat Malaysia..Amin

2 comments:

  1. Amin gak...
    ATOK says :" biar atok formatkan $30 je...
    dpt gak duit.hehehhee"

    ReplyDelete